Liseberg/Krögers/Nya skinnbrallor =)

godkväll

kom precis hem från krögers, jag och Emma tog ett glas rosé och en strawberry daquiri! =) det var finfint! Bara det att jag var extremt lättpåverkad ikväll kände jag, har typ sovit dåligt i två nätter!

Kvällen innan liseberg sov jag hos Anna, vi gick och la oss klockan 12, och jag somnade runt 3-4, och vi gick upp klockan 5, UNDERBART! sen for vi mot liseberg, var framme cirka 11, in på liseberg. =)
Vi åkte typ ALLT, alltså allt som var något att ha vill säga. Började med en fjantig karusell, som jag inte minns vad den heter, men man måste ju värma upp!
Sen intog vi baldern, allas favorit! Sen kanonen, flumrider, (emellan MAT), sen spökhotellet Gasten, colorado, som för övrigt dränkte oss i vatten! Mysigt! Men det gör inget, för det var underbart väder, typ en 10 minuters regnattack mitt på dan, men annars sol sol sol!
efter det så åkte vi uppskjutet, höjdskräcken, upswinget två gånger, sen tog vi 3D-film (Sammys äventyr), och sen Atmosphere!!!!! OH MY GOD! säger jag bara, helt stört överdrivet läskig! 150 meter upp, och sen en lång ovisshet om när man faller, och så faller den, och magen pirrar nåt enormt, och det känns som jag ska dö! Men helt fantastisk, skulle lätt åka den igen!
Ja, sen blev det lite balder igen, och lite spel på choklad lotteri, men det blev fan ingen vinst, så jävla sur ja blev! Haha
Har inga bilder från gårdagen, då det var annas kamera vi hade med, men det dyker väl snart upp på FB, så ja kan lägga till några här!
Vi åkte iallafall hem kl 22, var hemma typ kvart över 2, somnade väl vid 3, upp och jobba halv 9. Efter jobbet då som sagt träffade jag Emma, och nu ligger ja i sängen, och är halvt död! Ska lätt sova nu!

Hur har er helg varit?

Puss o kram, och sov gott



söta Emma


och mina lovely nya fake skinnbyxor!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0