Lila lakan

god morgon
har sovit gott i cissis bäddsoffa! =)
Cissi var så söt igår när hon skulle ge mig lakan, hon: "dem här tänkte jag du kunde ha....asså, om du gillar lila...."
ja: "asså, nä, ja kan INTE sova i lila lakan"..... hahahahaha
som om det spelade nån roll vilken färg jag sover på, haha, så söt! =) Hon skulle säkert ge mig några andra om jag sa att jag vägrade sova i lila!!!! LOL

Nu sitter jag här, nyvaken med mitt kaffe, har redan bekantat mig med några grannar ute på gården, haha.. Tror att jag ska svira om till bikinin och lägga mig här ute på gården och sola lite!
Cissi slutar ju snart, då kanske hon vill sola lite också, I hope! =)

Förresten så har min mage slutat köra med mig, men klockan är inte så mycket än, så jag vågar inte ta ut något i förskott! Dår får man alltid äta upp det! =)

Nähä, nu måste jag dra, ska nog först och främst in till stan för att skaffa en häftappart, GOT to have it till min bokföring! =)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0