hotelroom...

hej
nu har jag bokat hotellrum, bokfört, fixat med moms och skatt i förväg, innan jag åker...
det börjar arta sig..
Känner mig extremt stressad...och det blir inte bättre av att det är katastrof mycket att göra på jobbet! =) verkligen superkul, men nu jobbar jag till söndag innan jag åker, alla dagar...och det är måndag den 29e som jag åker...haha
Japp, så är det att vara egen företagare! Och nu i sista stund kommer alla på att dem vill ha en tid...hallå? jag sa ju till för länge sen att jag skulle åka nu....)= kunde dem inte tänkt på det tidigare?! hehe

well well, nu är jag färdig med en del iallafall, känns lite bättre...nu förtjänar jag en lugn stund framför tvn!!!!! =)
hörs kanske senare
puss o kram
jaha. nu ringde mobilen...ORKA! =)


Kommentarer
Postat av: Anette

Koppla av lite nu, stäng av mobilen! Kram

2011-08-18 @ 20:09:55
Postat av: Anette

Koppla av lite nu, stäng av mobilen! Kram

2011-08-18 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0