Hello!

Kom precis hem ifrån jobbet, känner mig mörbultad, och som en ångvält kört fram och tillbaka över mig!!!!! Härlig känsla, NOT! =)
Men jag har fått mycket gjort iallafall, och "det går bra nu, pengar rullar in som det ska nu"...hahahaha ja, eller nåt i den stilen ! =)
Måste spara massa massa pengar tills jag snart åker till San Fransisco! Kommr bli grymt! Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt när jag är där! =)

Hur som helst, sitter och dricker en god frappé som jag precis gjort! Ska snart ut och gå med en kompis, en slowrunda blir det, ingen power walk idag inte! =)
Hoppas ni haft det bra idag!
Hörs senare
kram kram

PS. tack alla ni som kommenterar, ni gör min dag! =)

OBS! Pratar med mamma i tfn på bilden, så det blev som d blev...LOL


Kommentarer
Postat av: aimay

sv: Japp, det är alltid kul när man får träffa sina bebisar. Desamma :D!

2011-08-16 @ 20:14:24
URL: http://aimay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0