Godkväll

Idag har jag jobbat till halv åtta, så jag har inte hunnit blogga någonting! Efter jobbet så gick jag hem och lagade mat med Cissi. Och sen har vi varit och handlat lite på Maxi och sådär! Imorgon börjar jag klockan 8, så det är ganska segt! men jobbar inte så långt, för sen ska jag och mamma som sagt till Karlskrona! =) MYYYYS! Jag längtar!
Jag har även bokfört ikväll, och betalat in skatt och moms, vilket suger! Haha, men det måste göras!

Cissi och jag sitter och kollar på resor, vi tänkte eventuellt ta en resa i februari...till Kap Verde kanske?! Någon som vet vart i Kap verde man ska åka? vilket ställe är bäst? finns ju massa småöar.....Hmmmmm! Vi ska googla lite och se om man kan bilda sig en uppfattning!
Gud vad härligt att ha det att se fram emot i den tråkiga vintern!

Nu måste faktiskt jag sova, jag är helt slut!
Sov så gott! Puss

Trött som F*****N!!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0