godkväll

nu är jag hemma igen. jag är HELT slut, så det blir nog läggdags tidigt idag! =)
Det var så mysigt att träffa sofie och lilla melli! Tog en promenad, men vi höll på att frysa ihjäl, det är ju typ höst ute redan? helt stört, jag blir så bitter!

Vi var ju hos Oliver idag, det var så mysigt, han går nästan som en riktig människa nu! Och han var så glad och pigg, hade gärna tagit med honom hem! Han fick separationsångest när vi skulle gå....plutten dåh! )=
Saknar.....

Nu ska jag kolla tv, och sen shlcafen! =) Ha en trevlig kväll och sov så gott!
Puss o kram


Cissi igår när hon lagade mat! Söt! =)


'
Jag och gooobiten! =)



Mys!



Han tyckte det var roligt att flyga! =) Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0