God morgon!

Hej min kära läsare! =)

gick upp för en timme sen, och klockan är bara 7, försöker vakna men det är tungt!
Vilket väder det blev igår, var ute och gick efter jobbet med lilla Emelie, och sen när jag kommit hem och duschat, så helt plötsligt bara dånade det, och mulnade igen, det var helt svart på himlen! Kom från ingenstans! Läskigt värre! Men idag ser det ut att bli någorlunda fint väder.....
I morse när jag var ute och tog min morgoncigg kändes det som en riktig höstmorgon, mysigt men ändå trist! Sommaren FÅR inte vara över redan! )=

Idag jobbar jag från 10 till typ 19.30, så det känns sådär just nu! Men det är dock fullbokat, så jag kommer ju ha att göra, och då går tiden betydligt fortare! =)

Imorgon ska vi åka till Karlskrona, jag och mamma, och hälsa på lilla Oliver och Frida! Ska bli sååå mysigt, saknar honom varje dag! =) Nu springer han väl runt som en galning, sist vi var där gick han ganska många steg, och han var snabb också! Det går så fort! =)

Hoppas ni får en underbar dag
Puss o kram



Hittade den här gamla bilden på mig mamma och Oliver 8 dagar gammal! Fin =)



Kommentarer
Postat av: sanna

heej :) jag visste inte ens om att du hade blogg nu! den ska jag börja läsa! Ja jag åker från sthlm den 6 sep, men då är det först till NY. När o vartifrån åker ni? PUSS

2011-08-09 @ 11:09:56
URL: http://sannawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0