God morgon!

dricker mitt morgonkaffe och försöker vakna, i bakgrunden hör jag hur Cissi stressar runt...haha =)
mina muffins igår blev supergoda, så dem uppskattades!
Ilväll efter jobbet har jag lovat Cissi att jag ska lagat mat till henne, så det blir en surprise, alltså det blir det ju inte nu när hon vet, men ja menar, vad det blir för mat vet hon ju inte, så det blir en surprise! =)
Gott blir det iallafall!

Nu ska  jag gå och hänga en påse muffins till Helena, pappas fru, på hennes dörr! Så hon får en liten surprsie när hon går ut! =) Det är roligt att överraska folk med små saker, det räcker för att någon ska bli superglad!
Så MER överraskingar till nära och kära tycker jag! = )

Nu måste jag göra mig i ordning!
Ha en underbar dag PUUUSSS o KRRAAMM


Kommentarer
Postat av: josefin

Kika in och var med i utlottningen av en valfri vara från GNIZTRA! =)

2011-08-17 @ 11:16:06
URL: http://reloadmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0