att förföra.....

godkväll
sitter i sängen och tänkte att jag skulle blogga lite...innan jag, Moa och Danne går på vinet som dem varit och köpt! Till min ära! haha =)
Vi tänkte "fira" att ja flyttar imorgon! Eller typ "sörja" för att det är sista kvällen jag bor här! Man kan välja själva, ingenting man behöver prata högt om, hur man känner kring det! Bara det att vi dricker lite vin..... =)
Känns faktiskt lite sorgligt... Men vi kommer ju träffas ändå, men det blir inte samma tillgänglighet som nu. )=
Och jag kommer sakna "damp"katten Stella, fastän hon attackerar mig när jag sover, och jag kommer sakna hennes ryck på kvällarna, när hon spekar runt i hela lägenheten..... jag kommer sakna hennes irriterande klösande på sängen, men mest av allt hennes söta fejja!!!!! =)

Nu har jag iallafall packat allt, och burit upp en del på vinden, känns skönt!

Idag på jobbet så sa min kollega en rolig sak...hon pratade om någon som varit otrogen och då sa hon "hon förförde honom", och då kunde jag inte låta bli att störa mig.....jag menar, precis som att han "mannen" var oförmögen att föra någon egen talan i otroheten, precis som att det var "hon" som hade varit otrogen! Det var d ju inte, inte för att det är okej att man är med någon annans man, MEN det är ju ändå hans ansvar, det var ju han som var gift! Och man "förför" inte, man är TVÅ om en sån sak..... vad tycker ni? Har jag fel?

Nu ska vi pimpla vin, Moa kom precis in med ett glas till mig, och både Danne och Moa ligger här på sängen bredvid mig och vägrar låt mig vara ifred när jag bloggar, så jag känner att jag kan inte skriva mer nu, för jag tappar koncentrationen...dem pratar med mig hela tiden också! Haha

Ha en trevlig kväll nu! Puss o kram


Jag Moa och Danne


Jag Moa och lilla Stella =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0