Fönstertvätt.....



God morgon mina vänner

häromdagen tvättade Cissi bilen, och här ser ni hur snygg hon var! =) haha
Så om ni behöver lite fönsterputs på bilen, vet ni vem ni ska kontakta! haha

Hur som helst, igår kollade vi på film, "8 mile", gammal som gatan är filmen, men lika bra ändå! Med eminem, som gör för övrigt gör fantastiskt bra musik..
Och på tal om min köttfärslimpa så gav Cissi den en 11 av en 10, vilket är ett superduper betyg! =) Blev så glad att hon gillade den!! Så den blir det fler gånger..
tänkte ju först göra såsen på reseterande vätska ifrån limpan i ugnen, men när jag tog ut den så fanns ju knapp nån vätska....ja ba what????? det är det ju alltid...inte konstigt limpan var så saftig och god, den hade sugit åt sig allt!! Men jag lyckaded koka ihop en supergod sås alldeles själv, men en massa kryddor och sånt! =) Stolt över mig själv...haha

Nu ska jag snart gå till jobbet igen, mitt andra hem..
vi hörs senare inatt eller nåt, hehe, när jag har tid! Nädå skriver efter jobbet! Ha en trevlig dag nuy!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0