Flytt!

God morgon




Igår så bakade jag två blåbärspajer, igen! =) har gjort i ordning en låda till min kära mamma, som kommer bli jätteglad, imorgon får hon den, då hon ska komma till mig och fixa håret! =)
Den blev lika god som förra gången! Har ingen bild på dem denna gången bara.

Nu har jag packat nästan färdigt allting här hemma, förutom det som jag använder, det får jag plocka ner ikväll, flytten blir ju av imorgon efter jobbet! =)

Igår så gick jag och Cissi en långpromenad, och sen bokade vi våra tågbiljetter till malmö, så nu är det också klart...CHECK! Nu måste jag bara fixa hotell när jag kommer till kastrup, inför san fransisco resan som närmar sig med stormsteg! Jag börjar få resfeber, redan! Kan ni tänka er?!

Nu känns det nästan lite vemodigt att jag ska flytta ifrån Moa, vi har ändå bott ihop i typ 4 månader, och jag känner att det kommer bli tomt utan henne..Men igår hade vi en mysdag ihop, jag gick hem tidigare från jobbet, hon var ledig, så vi drog till jutnabben och solade lite, sen bakade jag paj som vi åt, och gjorde en varsin frappe som vi drack...sen packade jag och vi skrattade åt kaoset som vi för tillfället bor i. Så det var en riktig Jossan/Moa-dag! =)

Nu måste jag snart bege mig mot jobbet!
Ha en underbar dag!
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anette

Längtar efter PAJ!!! Kram

2011-08-04 @ 21:27:25
Postat av: Josie

Idag får du paj! =) kram

2011-08-05 @ 08:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0