Barbados!

God morgon god morgon
är ni vakna än? skönt för er som inte är!! jag är såå trött! Börjar ju kl 8, så det är bara att gilla läget!
Jobbar ju väldigt kort dag idag, vilket är skönt, sen kommer mamma o hämtar mig så vi kan åka till kalle K och hälsa på lilla Oliver! Vi blir nog där hyffsat länge idag. Jag måste passa på att träffa lillkillen innan jag åker till San Fransisco, som nu närmar sig med stormsteg!!!!! Jag har typ resfeber, brukar aldrig ha det. jag vet inte riktigt varför, men det känns!

Jag och Cissi kollade ju resor igår, vi var inne på Kap Verde, men nu lutar det åt Barbados! Shit vad nice det hade varit..... så nästa vecka ska vi inte till stan och snacka med lite resebolag, och se vad som kan bli bra för oss två! Sweet! =)

Hinner inte skriva så mycket mer nu, utan måste göra mig i ordning, och packa ner lite doningar som jag behöver med mig!

Dont worry, be happy!

Puss  o kram


Kommentarer
Postat av: emelie

men jaaaaaaag dååå?:/:P

2011-08-10 @ 10:42:23
Postat av: Josie

följ med då???!!! =)

2011-08-10 @ 19:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0