20110820

god morgon!
Idag är jag inte människa, inte än iallfall...
Jag kom hem runt cirka 21-21,.30 igår, och då var jag kall som en isbit. Cissi var hemma med sin kompis och drack lite vin, så jag joinade dem i soffan med mitt jättetäcke! Drack te och försökte tina, men det gick fan inte.....
Tog typ 3 timmar innan jag kände mig någorlunda varm igen.. det var ju svinkallt på arenan! Vi vann dock med 5-0 och det var gutt!!!!! =)
Vi stylade några tjejer, och det var superkul, allt gick som planerat! Intresset att få håret lockat/plattat var stort! Vi hann givetvis inte med alla som vi ville, men en del iaf! =)



Me in action! =)

Idag är det jobb igen, dock inte så länge..
Sen måste jag hinna in till stan och växla lite pengar, sen kommer Cissi in också, så ska vi gå till lite resebolag och kolla resor till Barbados i vinter! Ska bli nice! =)

Nähä nu får jag ta och röra på mig!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0