20110815

Hej
förlåt för dåligt uppdaterande igår, men jag var helt slut hela dagen, och så hade jag fullt upp!
På "morgonen", kl 14.00 haha =) , såg vi en film, jag har sett den 100 gånger (Girl Interrupted), men Cissi har inte sett den. Hon tyckte också den var asbra! =)
Och sen skulle hon iväg o fixa sin mammas hår, så jag drog ut på en promenad, och hälsade på Kära Moa! Hon hade skaffat sims, och hon gjorde en version av mig, det var superkul, blev också sugen på att köpa det! Haha =)
sen på kvällen igår var jag och Cissi helt slut, låg bara o degade framför tvn, såg happy gilmore... =)
vi orkade inte se hela, så hon gick in och la sig och jag med..men ingen kunde sova, för grannarna gick runt och stampade på övervåningen, så cissi kom tillbaka till soffan och vi kollade fortsättningen på filmen.. haha
till sist somnade hon, ...inte jag dock..legat vaken halva natten. segt som fan. nu är jag trött!
Ska till jobbet snart..
ha en underbar dag, hörs senare
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0