20110808

God morgon mina vänner =)
sitter som vanligt med mitt morgonkaffe och försöker vakna till liv! Cissi har redan åkt till jobbet, och jag börjar inte förrän 10.

Idag verkar det bli helt OK väder, eller? det står att det inte ska regna iallafall, och jag hoppas att dem har rätt! Det regnade tillräckligt igår tycker jag!

Det blev ingen film igår, utan vi stupade i säng ganska tidigt....Trötta efter flytten! Men vi satt och tittade på möbler...typ soffor, soffbord, skrivbord osv osv, jag planerar för fullt nu hur jag ska ha det!
Har hittat en jättefin soffa på Rum som jag nog ska ha! Så mycket vet jag än så länge, det är tygsoffa i gråsvart, med divan...hur fin som helst!

Just det, Cissi sa till mig att jag har en "funky" stil, vad det nu innebär?? Alltså hon kallade det så, det var inte klassiskt, inte romantiskt, inte rockigt osv, utan typ en mix av allt, lite street kanske?! Ja vet faktiskt inte själv, jag anser inte att jag har någon typisk stil, utan jag bara väljer det jag tycker är snyggt och sen på med det! Jag har ingen tanke bakom det, fast det kanske man borde?! Jag brukar lyckas ok ändå, men ja vet inte, det är väl ändå jag som ska tycka att det är snyggt??!! =) Haha

nu måste jag göra mig i ordning! Carpe diem! (=fånga dagen) Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0