20110803

God morgon god morgon
skööönt det var att sova hemma inatt!!!!! och att få sova många timmar! Känner mig fortfarande inte riktigt utvilad, men imorgon ska det nog vara som vanligt igen..hehe

idag verkar bli lika fint som igår, önskar att man var ledig..... men jag får ju mina soltimmar i san fransisco sen! =)
håller på att planera för fullt, bokar tågbiljetter, och kollar över hotell på kastrup, fanns ju några billiga där...tänkte jag skulle sova över natten innan flyget..... annars blir det så himla stressigt på morgonen.

ikväll ska jag träffa cissi, och vi ska också boka tågbiljetter, men till något helt annat. till mamlö, för vi ska gå på Rihanna konsert i oktober! Kommer bli fett!!!!! Läääängtar.....

Nu måste jag göra i ordning mig och sen bär det av mot jobbet, vi hörs senare!
Puss puss

Hittade en go gammal partybild!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anette

Väldigt snyggt linne!

2011-08-03 @ 09:50:21
Postat av: Josie

Tack! =)

2011-08-03 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0